Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu [Poland]


 

Poziom stanowiska: Specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Wynagrodzenie brutto miesięcznie: 8 000 – 8 500 zł

Data publikacji: 12.05.2023

Opis stanowiska:

Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie koordynowanie obiegu dokumentów, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu, przygotowywanie pism oraz sporządzanie raportów na potrzeby Prezesa Zarządu.

Celem tego stanowiska pracy jest efektywne zarządzanie sekretariatem Prezesa Zarządu.

Na stanowisku Asystentki / Asystenta Prezesa Zarządu będziesz odpowiadać za:

  • Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Prezesem Zarządu, a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie.
  • Koordynowanie organizacji posiedzeń Zarządu, sporządzania podsumowań, monitorowania wykonania.
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów.
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu.
  • Opracowywanie materiałów analitycznych do spotkań i sprawozdań.
  • Aktywne monitorowanie wszystkich spraw Prezesa Zarządu.
  • Zarządzanie kalendarzem, pocztą e-mail i listą spraw do załatwienia wraz z ustalaniem priorytetów.
  • Zarządzanie zapytaniami od klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przygotowanie odpowiedzi.
  • Kompleksową organizację spotkań biznesowych, udział w konferencjach i telekonferencjach, zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania.
  • Organizowanie krajowych i zagranicznych podróży, rozliczanie delegacji.
  • Monitorowanie zużycia materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych i zarządzanie ich stanami.
  • Podejmowanie gości i dbałość o estetykę biura.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów).
  • Przynajmniej dwuletniego doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym charakterze (organizacja pracy działu).
  • Sprawnego posługiwania się językiem polskim w zakresie tworzenia pism, wniosków, prowadzenia korespondencji biurowej.
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Umiejętności przygotowania prezentacji, raportów i analiz.
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu przynajmniej komunikatywnym.
  • Umiejętności efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji i nastawienia na współpracę w zespole.
  • Umiejętności selekcjonowania informacji i nadawania im priorytetów działania.
  • Wysokiej kultury osobistej, dyskrecji.

Oferujemy:

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie dokumentów (CV w języku polskim) w terminie do 19.05.2023 za pomocą przycisku APLIKUJ.

Do przeprowadzenia rekrutacji konieczne jest podanie następujących danych osobowych: imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia) – czyli tych, które wskazano w art. 22[1] § 1 kodeksu pracy.
Wszelkie inne dane można zawrzeć w dokumentach zgłoszeniowych dobrowolnie – wtedy podstawą prawną ich przetwarzania będzie zgoda (art. 6 ust. 1 lit.a RODO) – którą można w dowolnym momencie odwołać (zgoda jest wyrażana poprzez zamieszczenie konkretnej informacji dodatkowej w dokumentach zgłoszeniowych).


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال