Customer Care Specialist [Finland]


 

$ads={1}

Take a step forward and let Edenred surprise you.
Every day, we deliver innovative solutions to improve the life of millions of people, connecting employees, companies, and merchants all around the world.
We know there are hundred ways for you to grow. With us, you will expand your skills in a multicultural, challenging, and dynamic environment.
Dare to join Edenred and get ready to thrive in a global company that will offer you endless opportunities.
Mikä on Edenred?
Suomessa Edenred Finland on maamme johtava työsuhde-etujen tarjoaja. Valikoimaan kuuluu lounas-, liikunta- ja kulttuuri-, hieronta-, hammashoito sekä työmatkaeturatkaisut ja Delicard-lahjakorttipalvelu. Edenredin kortti käy yli 30,000 käyttöpaikassa ympäri Suomea. Palvelemme yli 19 000 yritysasiakasta ja tuotteitamme käyttää noin 500 000 työntekijää. Yrittäjähenkisyys ja innovaatisuus ovat Edenredin tärkeimpiä arvoja, jotka näkyvät yrityksen jokapäiväisessä toiminnassa ja tuotekehityksessä. Olemme Suomen ainoa henkilöstöetujen tarjoaja, jolla on käytössään oman mobiiliratkaisun lisäksi myös Apple Pay ja Google Pay.
Voit tutustua meihin lisää kotisivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme esimerkiksi Instagramissa @edenredfinland.
You will vibe with us – Olemmeko se oikea sinulle
Haluatko olla mukana vaikuttamassa suomalaisten työssäkäyvien hyvinvointiin? Onko sinulla palava halu olla tuottamassa erinomaisia palvelukokemuksia ja into kehittää niistä ylivoimaisia asiakaskokemuksia?
Etsimme asiakaspalveluumme yhtä Customer Care Specialistia (Palveluneuvojaa) kokoaikaiseen tehtävään vuorotteluvapaan sijaiseksi osaksi huipputiimiä. Asiakaspalvelussa vastaamme yritysasiakkaiden, palveluntarjoajien ja etuja käyttävien henkilöasiakkaiden yhteydenottoihin pääasiassa puhelimitse ja sähköpostitse. Päivittäinen työ pitää sisällään vaihtelevia asiakaspalvelun tehtäviä ja meillä pääset syventämään niin B2B kuin B2C kokemusta.
Rooliin kuuluvat vastuut ja päivittäiset tehtäväsi ovat:
  • Huolehtia palvelun saatavuudesta ja sujuvuudesta puhelimitse ja sähköisissä palvelukanavissa asiakaspalvelun aukioloaikoina.
  • Palvella asiakkaitamme laadukkaasti ja tehokkaasti annettujen tavoitteiden mukaisesti.
  • Tuottaa asiakasryhmillemme lisäarvoa ja aktivoida itsepalvelukanavien käytössä.
  • Tunnistaa lisämyyntimahdollisuuksia annettujen tavoitteiden mukaisesti.
Tehtävässä toimit käyntikorttinamme ja olet yhdessä tiimin kanssa suoraan vaikuttamassa, millaisia asiakaskokemuksia Edenred Finland tarjoaa. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään palveluidemme avulla. Roolissasi kohtaat jokaisen asiakkaan ilolla, kartoitat ja kuuntelet heidän tarpeensa ja tarjoat asiantuntemuksellasi heille soveltuvimpia ratkaisuja.
We will vibe with you – Oletko se oikea meille
Sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja hoidat niin asiakkaiden kuin kollegoidenkin kanssa kommunikoinnin vaihtaen sujuvasti kieltä suomesta englanniksi ja toisin päin. Olet luonteeltasi tiimipelaaja ja valmis tukemaan työkavereita, etkä myöskään pelkää kysyä tai ehdottaa jotain uutta tai erilaista, mikäli näet siihen syyn.
Kukoistat roolissa, jos seuraavat kuvaavat sinua:
  • vahva asiakaspalveluhenkisyys, tavoitteellisuus, sekä avoin ja ratkaisukeskeinen asenne
  • kyky omaksua useita järjestelmiä ja käyttää niitä sujuvasti päivittäisessä työssä
  • sujuva ja selkeä suullinen ja kirjallinen kommunikointi suomen ja englannin kielellä
  • valmius aloitteelliseen, joustavaan ja vastuulliseen työskentelyyn itsenäisesti ja osana tiimiä
  • kyky herättää luottamusta asiakkaissa ja kollegoissa sekä olet positiivinen tiimipelaaja
  • olet tottunut työskentelemään ajoittain ripeässäkin työskentelytahdissa
  • halu löytää uusia mahdollisuuksia vastata asiakkaiden tarpeisiin
Tarjoamme itsenäisen ja mielekkään työtehtävän vakaassa ja kasvavassa monikulttuurisessa yrityksessä. Raportoit asiakaspalveluamme vetävälle Team Leaderille, mutta pienenä yrityksenä olet osa monista eri alojen osaajista koostuvaa yhteisoä ja teet töitä eri tiimeihin kuuluvien kollegoiden kanssa.
Meillä on matala hierarkia ja korkeat tavoitteet, mikä toteutuu niin läpi organisaatiomme kuin suhteessasi omaan tiimin esihenkilöön. Yksi arvoistamme on Passion for Customers, mikä tarkoittaa ettemme lopeta oman toimintamme kehittämistä ennen kuin 100 % asiakkaistamme on valmiita suosittelemaan meitä ystävilleen. Tavoittelemme yksinkertaisuutta kaikessa mitä teemme ja siten myös palveluissa, joita tarjoamme asiakkaillemme. Se on vaativa laji, mutta huoli pois, sillä saat tukea asiantuntevalta ja rennolta työyhteisöltä.
Suunniteltu aloitus
Toivomme valitun henkilön voivan aloittaa syyskuun alussa.
Muut yksityiskohdat
Tehtävä on määräaikainen ja kokoaikainen vuorotteluvapaan sijaisuus. Määräaikaisen sijaisuuden kesto on kuusi kuukautta. Huomioithan, että hakijan tulee täyttää myös seuraavat vuorotteluvapaan sijaisuuden ehdot:
  • Sijaisen on oltava työtön työnhakija TE-toimistossa välittömästi ennen sijaisuuden alkamista.
  • Sijaiseksi käy henkilö, jonka työttömyys on yhdessä tai useammassa jaksossa kestänyt vähintään 90 kalenteripäivää vuorotteluvapaan alkamista edeltäneiden 14 kuukauden aikana.
    • Poikkeus: Seuraavissa tilanteissa sijaiseksi voidaan palkata henkilö, jonka työttömyys on kestänyt vain yhden päivän välittömästi ennen sijaisuuden alkamista:
      • Henkilö on vuorotteluvapaan alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.
      • Henkilö on alle 30-vuotias ja ammatillisen- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään vuosi.
  • Keskeneräiset opinnot ja mahdollinen yritystoiminta on selvitettävä TE-toimistossa.
  • Sijaiseksi ei voida palkata henkilöä, jota pidetään työttömyysturvalaissa määriteltynä päätoimisena opiskelijana tai päätoimisena yrittäjänä.
Tarjoamme kattavat työsuhde-edut kuten lounas,- liikunta ja kulttuuri-, sekä työmatka, hieronta- ja hammashoitoedun, laajan terveysvakuutuksen ja muita pienempiä etuja.
Olemme noin 70 hengen eloisa ja kansainvälinen työyhteisö Helsingin Vallilassa. Työskentelemme hybridimallissa; perehdytyksen osalta sinun tulisi olla valmis työskentelemään alkuun toimistolla.
Kulttuuriimme Edenredillä kuuluu olennaisesti toistemme kannustaminen, avoin viestintä ja auttaminen, ja jokainen onnistuminen on yhteinen ilo. Työyhteisömme on monikansallinen ja arvostamme diversiteettiä. Meille on tärkeää, että jaat tämän arvopohjan. Meillä on kunnianhimoiset tavoitteet ja teemme töitä tosissamme, mutta tämä ei kuitenkaan tarkoita, että työskentelemme vakavina. Tyypillisempää onkin, että hetkittäin huumori ja nauru näkyvät ja kuuluvat toimistolla. Arjessamme on hyvä ilmapiiri ja arvostamme myös elämääsi työn ulkopuolella.
Kiinnostuitko?
Jos tämä kuulostaa sinulle oikealta tehtävältä, haluamme kuulla sinusta! Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi viimeistään 4.8.2023 hakujärjestelmämme kautta. Käymme hakemuksia läpi kuitenkin jo hakuajan aikana, joten nopeus on valttia!
Apply now and Vibe with Us!

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال