HR ADMINISTRATIVNÍ ASISTENTKA - PRAHA (A11030) [Czech Republic]


 

Informace
Rádi byste pracovali v oblasti HR? Máme pro vás nabídku uplatnit nebo získat zkušenosti v komunikaci s interními zaměstnanci a kandidáty, spojenou úzce s personální administrativou a celkovou podporou HR týmu?
  • Administrativní a koordinační podpora HR oddělení
  • Personální administrativa a činnosti spojené s vedením osobním složek zaměstnanců
  • Kompletace reportingu - nástupy nových zaměstnanců, správa osobních ochranných pracovních prostředků apod.
  • Komunikace s kandidáty, spolupráce na organizaci výběrových řízeních, AC/DC
  • Zapojení do preboardingu a onboardingu nových zaměstnanců
  • Spolupráce na kontrole docházky zaměstnanců
  • Pravidelná komunikace se zaměstnanci a členy HR oddělení
  • Spolupráce na HR projektech
Co od vás očekáváme
  • Zkušenosti v oblasti HR, administrativy nebo zákaznického servisu
  • Velmi dobrou znalost MS Office, především MS Excel
  • Proaktivní a komunikativní osobnost
  • Schopnost dotahovat věci do konce
  • Znalost anglického jazyka - výhodou
Co vám nabízíme
  • Motivující finanční ohodnocení
  • HPP se smlouvu na dobu neurčitou
  • Nadstandardní zdravotní péči uLékaře.CZ
  • Možnost profesního rozvoje a kariérního růst
  • Multisportkartu
  • Mobilní telefon a notebook
  • Firemní benefity (slevy na sport, kulturu, dovolenou, zvýhodněné tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou – auto, pojištění, financování, servis a další)


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال